MisEstrellitas
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Căutare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Ultimele subiecte
» Fotos con Dulce Maria
Tu mundo donde vives como las novelas Icon_minitimeJoi Iul 02, 2009 6:18 am Scris de Dulcemidivapreciossa

» La fotos con Vondys
Tu mundo donde vives como las novelas Icon_minitimeJoi Iul 02, 2009 6:12 am Scris de Dulcemidivapreciossa

» Fotos con RBD
Tu mundo donde vives como las novelas Icon_minitimeJoi Iul 02, 2009 6:09 am Scris de Dulcemidivapreciossa

» Fotos con Anahi
Tu mundo donde vives como las novelas Icon_minitimeJoi Iul 02, 2009 6:05 am Scris de Dulcemidivapreciossa

» La revista REBELDE
Tu mundo donde vives como las novelas Icon_minitimeJoi Iul 02, 2009 5:59 am Scris de Dulcemidivapreciossa

» La pagina oficial de giffuri con May
Tu mundo donde vives como las novelas Icon_minitimeJoi Iul 02, 2009 5:53 am Scris de Dulcemidivapreciossa

» La pagina oficial du Mi pecado
Tu mundo donde vives como las novelas Icon_minitimeJoi Iul 02, 2009 5:49 am Scris de Dulcemidivapreciossa

» Dulce Maria en revista cklass
Tu mundo donde vives como las novelas Icon_minitimeJoi Iul 02, 2009 5:47 am Scris de Dulcemidivapreciossa

» Verano de amor
Tu mundo donde vives como las novelas Icon_minitimeJoi Iul 02, 2009 5:37 am Scris de Dulcemidivapreciossa

Navegación
 Portal
 Índice
 Miembros
 Perfil
 FAQ
 Buscar
Compañeros
Crear foro


Tu mundo donde vives como las novelas

In jos

Tu mundo donde vives como las novelas Empty Tu mundo donde vives como las novelas

Mesaj  Admin Vin Iun 26, 2009 10:10 pm

Ok. Uitaty ce propun eu.Aycy vom crea propria noastra telenovela si se va numi ,, Mis estrellitas".Acesta va fi telenovela forumului in care vor participa membri forumului.
Fiecare membru vor alege urmatoarele personaje pe care le voi propune eu daca mai sunt si alte personaje care nu sunt pe lista putety adauga.Pentru inceput eu voi pune numele personajelor.Tema va vi dupa cum v-am zis ,,Msi Estrellitas"care este o poveste unde personajele vor trai fiecare diferite povesty de iubire si de viata.Ok acuma eu voy incepe sa pun numele personajelor.
P.S(un mik ajutor)Pt ca fiecare sa vada cine ales personajul respectiv voi arata un mik exeplu cum mine cam cum ar trebui sa arata:Admin:Mia Colucci.
Si asa si voi va punety mai intay numele cu care suntety inreg. si pe urma personajul ales .Va spun ca o sa fie si un mik premiu cel care va avea pov de iubie cea mai frumoasa si de viata va avea permisul meu sa creeze o noua telenovela si va intra automat in ,,Juegos" la concursurile forumului.Suerte amigos besitos
Start Tu mundo donde vives como las novelas 2rma3qb

1.Mia Colucci.
2.Roberta Pardo
3. Lupita Fernandez
4.Sol de la Riva
5.Celina
6. Pilar
7.Vico
8.Miguel
9.Diego Bustamante
10.Giovanni
11Alcides de Medina
12.Hugo de Medina
13.Soledad de Obreggon
14.Salome
15. Julio
16.Haydee
17.Dimas
18.Juan
19.Sofia
20.Jimena
21.Oscar
22.Sarita
23.Franco
24.Alma
25.Franco Colucci
Admin
Admin
Admin
Admin

Fecha de inscripción : 22/06/2009
Edad : 37
Localización : En corazon de Anahi

https://haditas-portinonruma.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum